Het droeve lot van Bradley MANNING …

… of wel de misdragingen van het Pentagon en OBAMA. őszibarack wees me er nog eens op, dat het toch wel erg droef gesteld is met Bradley Manning in de klauwen van het Pentagon – zonder de hulp van de Attorney General (minister van Justitie) of van de president (Obama) die in een plechtige plechtigheid – u kent dat wel handjes op het hart bij het zingen van het volkslied om te laten zien dat je het echt, oh nee sorry: totaal niet, meent – ten overstaan van zijn hele volk gezworen heeft de Grondwet te beschermen en te handhaven. Het lijkt wel of het in de politiek de grote mode is je NIET ethisch op te stellen en vooral je NIET aan beloftes te houden.

Misschien helpt dit. De link naar wat u kunt doen, heb ik er ook maar alvast uitgehaald. En u kunt uw bezwaren tegen de onmenselijke behandeling van deze moedige klokkenluider ook ken baar maken op de volgende site. Noteer hem maar meteen bij uw bladwijzers, u zult wel eens meer bezwaren hebben tegen Amerikaanse methoden, politiek, leugens etc.

About hansdekoning

In februari 2011 73jaar. Ex-rijksambtenaar, houdt van katten en bonsai. Is door COPD en MD niet meer in staat die hobbies full time te beoefenen en heeft moeite met scherpstellen en dus lezen. Schrijft maatschappij-kritische blogs en stoort zich daarbij aan toestanden over de hele wereld. "When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." - Jimi Hendrix
This entry was posted in Actualiteit, Alles is Recht en Onrecht, Amerika en politiek, Democratie - Media - Meningsuiting, Integere Politiek and tagged , , , . Bookmark the permalink.

7 Responses to Het droeve lot van Bradley MANNING …

  1. Piet de Vries says:

    Wat verwacht je van een land dat voor de tweede keer, 11 sept 2001, de eerste keer was 7 dec 1941, duizenden burgers vermoordt, of laat omkomen, om smoezen voor oorlogen te krijgen.
    Voorafgaand aan de torpedering van de Lusitania hoopte Churchill op iets dergelijks.
    Dè Britse hypocrisie is voor mij ‘white man’s burden’.
    Met de VS is het dus precies hetzelfde.
    Het Britse wereldrijk stond bekend als ‘perfidious Albion’, de VS propaganda is duidelijk beter, hoewel de Islamitische massa’s het nu toch wel doorzien.
    De westerlingen nog maar in geringe mate.

    • hansdekoning says:

      @ Piet de Vries Uw complottheorieën gaan me net iets te ver. Bovendien verwachtte ik met dit bericht niets van de Verenigde Staten, maar van u, te weten: het tekenen van petities, het doen opmerken door de verantwoordelijken aldaar, dat niet de hele wereld als een schoothondje hun handen likt.

      • hansdekoning says:

        Goede morgen Piet de Vries (pietdevries37@gmail.com),

        Als ik eerlijk ben, gaan uw complottheorieën mij net iets te ver en leveren ze bovendien weinig tot geen constructieve ideeën op voor een betere toekomst. Ondanks het feit, dat u één van de zeer weinigen bent die op mijn blogs reageert, zou ik er voortaan toch liever voor gespaard blijven.

        Met vriendelijke groet,

        Hans de Koning

  2. Aad Verbaast says:

    Schandalig hoe er met die man wordt gesold. Hoezo “rechtsstaat”?

  3. fulpsvalstar says:

    Protest aangetekend, wat Manning aangedaan wordt is te treurig voor woorden.

  4. Piet de Vries says:

    Ik kan me voorstellen dat wat de VS deed en doet velen schokt, wij zijn gehersenspoeld met een heel ander VS beeld.
    Dat deed het mij ook toen ik er achter kwam, het duurde bij mij drie jaar voor ik de feiten van 11 sept niet meer kon ontkennen.
    Het staat natuurlijk een ieder vrij z’n ogen te sluiten voor feiten, de menselijke geest heeft er bezwaar tegen wat geloof ik Goethe noemde ‘de Umwertung aller Werte’.

    • hansdekoning says:

      “Beste” Piet de Vries, ik wacht nog steeds op BEWIJZEN, dat de Verenigde Staten van Amerika de Japanse aanval op Pearl Harbor georganiseerd hebben, zoals ik ook nog steeds wacht op BEWIJZEN, dat ZIJ ZELF de gebeurtenissen op 11 september 2001 georganiseerd hebben.

      U kunt aan mijn commentaren op gebeurtenissen in de VSA en meningen van Amerikanen zien, dat ik bepaald geen kritiekloze vriend van Amerika ben, maar uw onbewezen aannames van massamoord op eigen burgers gaan me te ver en dat is geen kwestie van bezwaren, die mijn menselijke geest zou hebben tegen de Umwertung aller Werte.

Leave a Reply

