WOIIi in aantocht?

Ik schreef de leden van de Tweede Kamer vandaag het volgende: Mijne Dames en Heren,

Vervult onderstaande u niet met angst en sombere voorgevoelens zo geen angst voor de nabije toekomst? Mij in elk geval wel en met mij – denk ik – een heleboel andere Nederlanders.

http://www.informationclearinghouse.info/article31695.htm

Met vriendelijke groet,
Hans de Koning
Uw luis in de pels

About hansdekoning

In februari 2011 73jaar. Ex-rijksambtenaar, houdt van katten en bonsai. Is door COPD en MD niet meer in staat die hobbies full time te beoefenen en heeft moeite met scherpstellen en dus lezen. Schrijft maatschappij-kritische blogs en stoort zich daarbij aan toestanden over de hele wereld. "When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." - Jimi Hendrix
This entry was posted in Actualiteit, Alles is Recht en Onrecht, Amerika en politiek, Democratie - Media - Meningsuiting, Europees Parlement, IRAN, Israel and tagged , , , . Bookmark the permalink.

4 Responses to WOIIi in aantocht?

  1. Wllm Kalb says:

    Zeer verontrustend!

  2. joost tibosch sr says:

    Als theoloog heb ik me aangewend heel koel te reageren op mensen, die zeggen dat de wereld vergaat en luister al helemaal niet meer naar de ontsnappingsmogelijkheden, die men dan gemeenlijk te bieden heeft!!

    • hansdekoning says:

      Maar, mijn beste joost tibosch sr , ik heb het – dacht ik – nergens in het artikel gehad over het vergaan van de wereld, noch over een mogelijkheid tot ontsnapping. Ik ben alleen heel bang dat Netanyahu de mogelijkheid ziet om de Amerikaanse verkiezingen te beïnvloeden en daarmee nog grotere oogkleppen op Amerikaanse politici te monteren, dan waarvan ze toch al last hebben.

      • joost tibosch sr says:

        Maar, mijn beste Hans, zo serieus was mijn reactie ook nou weer niet bedoeld. Ik herinner me nu dat ik smakelijk heb zitten lachen toen onze zionistische Wilders het had had over een aanval op Iran. Vandaag heb ik “genoten” van de stiekeme mislukte Iraanse manier om Morsi, de nieuwe president van Egypte, hun kamp binnen te loodsen..en iedere keer weer “de wal keert het schip”!

Leave a Reply

