Politiek is hypocrisie en burgerbedrog.

Onze vriend de superhypocriet, Barack Obama. Vergeet één ding niet: Hij is de Commander in Chief van al die niet-discriminerende drones. Hij geeft de opdrachten, hij weet ervan, hij staat erbij en kijkt ernaar en spuit vervolgens deze huichelarij.
Gaan we zo door of maken we er een eind aan? Weigeren mee te vechten door je overheid NIET te erkennen en NIET met belastingen te financieren zou kunnen helpen. Ik ben daar te laf voor en u?

http://www.informationclearinghouse.info/article33333.htm

About hansdekoning

In februari 2011 73jaar. Ex-rijksambtenaar, houdt van katten en bonsai. Is door COPD en MD niet meer in staat die hobbies full time te beoefenen en heeft moeite met scherpstellen en dus lezen. Schrijft maatschappij-kritische blogs en stoort zich daarbij aan toestanden over de hele wereld. "When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." - Jimi Hendrix
This entry was posted in Actualiteit, Afghanistan, Alles is Recht en Onrecht, Amerika en politiek and tagged , , , . Bookmark the permalink.

7 Responses to Politiek is hypocrisie en burgerbedrog.

  1. reinejragolo says:

    Het is feitelijk zinloos om te weigeren belasting te betalen voor een onderwerp die je niet zint.
    Als je er als eenling aan begint zal de deurwaarder je uitschudden tot de laatste euro voldaan is.
    Als je er als groep aan begint heb je een kans dat je dan een vervangende belasting mag betalen. Dan ben je dus wel principieel maar de staat komt via een omweg aan z’n centen.
    Je kunt natuurlijk ook gaan zwerven of als anti-globalist gaan leven. Ik ben daar te oud voor. Reuma en jicht liggen op de loer.

    • hansdekoning says:

      Er is één remedie: Bij de volgende verkiezingen met zijn allen naar de stembus gaan en ALLEMAAL een ongeldig gemaakt stembiljet inleveren Je moet dan wel de telling met een aantal maten controleren, anders maken ze er toch een uitslag van.

  2. rikus says:

    vroeger kon je me je auto nog wel eens drie maand duiken

  3. Constant Willem Coolsma says:

    Deze blogger lijkt steeds bozer te worden en steeds giftiger te schrijven, maar hij legt wel vaak de vinger op de zere plek, lijkt me. Ik heb maar ruim de helft vand e Amerikaanse tekst gelezen, maar dat is al genoeg om heel verdrietig van te worden, omdat boosheid toch niet meer helpt Groeten, C

    • hansdekoning says:

      Je vindt het hopelijk toch niet gek, dat ik steeds bozer word? Hier zit ik – COPD Gold 4, macula degeneratie door pravastatine dat 1 op de miljoenste geval van spiermassa verlies – en ik zie waar het met de hele wereld naar toe gaat. Nederland met Rutte voorop. En ik kan er niets aan doen, niets, nothing, rien, nada, nichts, tida apa2. Verdrietig worden maakt me alleen maar NOG verdrietiger en mijn boosheid van me afschrijven helpt tenminste nog iets.

Leave a Reply

