We gaan de JSF kopen … althans volgens GroenLinks

Bram van Ojik, fractievoorzitter Groen Links in de Tweede Kamer zegt het kort en krachtig: Wij kiezen niet voor de JSF, wij kiezen voor werk.
Dat is voor tweeërlei uitleg vatbaar:
1. Totale afwijzing van aankoop van de JSF.
2. Als de aankoop van de JSF voldoende banen oplevert, alla, dan mogen ze die aanschaffen.
Ik had hem die vraag zelf willen stellen, maar nu is het zo jammer, dat zowel de site van Groen Links als die van de Rijks Voorlichtingsdienst geen enkele mogelijkheid bieden om een email adres van meneer van Ojik te achterhalen.
Of ben ik echt een digibeet?

About hansdekoning

In februari 2011 73jaar. Ex-rijksambtenaar, houdt van katten en bonsai. Is door COPD en MD niet meer in staat die hobbies full time te beoefenen en heeft moeite met scherpstellen en dus lezen. Schrijft maatschappij-kritische blogs en stoort zich daarbij aan toestanden over de hele wereld. "When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." - Jimi Hendrix
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

6 Responses to We gaan de JSF kopen … althans volgens GroenLinks

    • hansdekoning says:

      Dank Reggie, ik had inmiddels zelf uitgevonden, dat ik hem nog moest hebben op een verzendlijst Fractievoorzitters. Hoe heb jij hem gevonden? Dit ter bestrijding van mijn digibetisme.

  1. berternste says:

    GroenLinks is volledig tegen de JSF (zie hier) en heeft daartoe ook een petitie.

    Tweede-kamerfractie Groenlinks is te contacteren via dit formulier, waarbij aangegeven kan worden voor welk fractielid de reactie is.

    (Nee, ik ben niet van GroenLinks.)

    • hansdekoning says:

      Aangezien ik nogal sceptisch ben over de betrouwbaarheid van politieke uitspraken en dus ook over de politici die ze doen – zie het gedraai vandaag bij Pouw en Witteman – zet ik vooralsnog de nodige vraagtekens bij het “volledig tegen de JSF zijn” van GroenLinks. Ik moet de link, die je geeft echter nog bezoeken.

  2. ReggieRoning says:

    Google weet alles, zoekterm: Bram van Ojik email adres

    Ik weet overigens niet of je twitter hebt maar daar kun je hem ook direkt berichten. Leuke daarbij is dat anderen het ook kunnen lezen en er eventueel op kunnen reageren.

  3. fulpsvalstar says:

    De heer Van Ojik is omhoog gevallen tot bekende Nederlander dus is zijn E-mail ongetwijfeld staatsgeheim.

Leave a comment